Pirkimo - pardavimo taisyklės
Apmokėjimas
Visų prekių kainos svetainėje nurodytos su PVM.
Priimami tik momentiniai mokėjimai per Montonio bankiniu pavedimu ar kortele.
PVM sąskaita-faktūra siunčiama elektroniniu registracijos paštu, prekių išsiuntimo dieną.
Pristatymas
Jūsų prekės ruošiamos siuntimui po pilno apmokėjimo ir įgaliojimo priskyrimo VMI i.EKA posistemyje (žiūrėti skiltyje “Instrukcijos”).
Prekės pristatomos per DPD kurjeriu arba į paštomatą, įprastai per 1-2 d.d. nuo išsiuntimo dienos.
Apie prekių išsiuntimą informuosime registracijos elektroniniu paštu.
Sekti savo siuntą galite gavus siuntos numerį oficialiame DPD internetiniame puslapyje. DPD siuntų sekimas >>
Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Prekių grąžinimo politika
Kokybiškų prekių grąžinimas
Informuojame, kad Mažmeninių prekybos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcija) (toliau – Taisyklės) 14 p. suteikia vartotojui teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu jam nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ir komplektiškumas, pakeisti ją analogiška preke, o jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai per nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus (Tinkamos kokybės prekės keičiamos ir grąžinamos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nustatytais atvejais ir sąlygomis).
Pirkėjas, nurodydamas priežastį ir pats apmokėdamas prekės pristatymo išlaidas, per 14 (keturiolika) dienų turi teisę grąžinti įsigytą prekę pateikęs raštišką ar elektroninę (info@hansab.lt) laisvos formos prašymo formą, kurioje nurodo savo pageidavimą, sumą ir sąskaitos numerį iš kurios atliktas apmokėjimą. Tačiau, remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių“ įstatymu, ši teisė negalioja žemiau nurodytoms išimtims:
1) parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai; 2) fotografijos ir kinematografijos prekės; 3) spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafinės pramonės dirbiniai; 4) audiniai; 5) kiliminė grindų danga, išskyrus kilimai ir kilimėliai; 6) megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai; 7) Kūdikių drabužėliai; 8) Pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai; 9) Siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai; 10) Kūdikių drabužėliai; 11) Liemenėlės, juosmens, korsetai ir panašūs dirbiniai; 12) Perlai, brangakmeniai, taurieji metalai bei jų dirbiniai, išskyrus dirbtinė bižuterija; 13) Mašinos ir mechaniniai įrenginiai (išmanusis elektroninių kortelių skaitytuvas, banknotų skaičiuokliai, valiutos detektoriai, dokumentų naikikliai, giljotinos, prekių apsaugos priemonės); 14) Elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai; 15) Antžeminio transporto priemonės; 16) Laivai, valtys ir plaukiojantys įrenginiai; 17) Optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai; 18) Laikrodžiai; 19) Muzikos instrumentai; 20) Ginklai ir šaudmenys; 21) Baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai; 22) Žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenys.
Garantija
Bendrosios nuostatos UAB „Hansab” užtikrina ir atlieka parduotų įrenginių (toliau – Įrenginiai) garantinį remontą. Standartinis garantinis laikotarpis yra 1 metai nuo Įrenginio įsigijimo dienos. Atsakomybė ir garantija Garantija taikoma remontui ir detalių su gamybiniais defektais pakeitimui. Garantija galioja tuo atveju, jeigu įrenginys yra reguliariai prižiūrimas pagal gamintojo pateiktas instrukcijas. Garantija galioja, jeigu Įrenginio serijos numeriai nebuvo pakeisti ir Įrenginys nebuvo savavališkai išardytas (nepažeistos jo plombos). Garantiniams gedimams įrenginį siųsti adresu: Hansab UAB (ManoKasa), Savanorių pr. 180A, LT-03154 Vilnius. Garantija negalioja, jei gedimai atsirado: dėl Vandalizmo ar Įrenginių naudojimo ne pagal paskirtį; dėl Trečiųjų asmenų neteisėto elgesio; dėl elektros srovės tiekimo sutrikimo ir/arba svyravimo; dėl vandens arba gaisro poveikio pažeidimų; dėl nustatytų aplinkos ir naudojimo sąlygų nesilaikymo pažeidimų; Įrenginį remontavo neįgalioti asmenys arba remonto dirbtuvės; Įrenginyje buvo naudojamos gamintojo nepatvirtintos priemonės (kasos juostos). Garantija netaikoma: Įrenginio veikimui įtakos neturinčių pažeidimų (subraižymų ir pan.) taisymui ir susidėvėjusių detalių pakeitimui; Įrenginio valymui, priežiūrai, naudojimosi patarimams; Įrenginio programinės įrangos gedimų šalinimui; Elgesio taisyklės gedimo atveju Jei įrenginys sugenda garantinio laikotarpio metu, užsakovas privalo informuoti UAB „Hansab” apie gedimą. Būtina nurodyti įrenginio modelį ir serijos numerį, kuo tiksliau apibūdinti gedimą bei paaiškinti jo atsiradimo aplinkybes. Pasibaigus garantiniam laikotarpiui, nebegalima reikalauti garantinio laikotarpio metu iškilusių gedimų taisymo, jeigu šie gedimai nebuvo raštiškai užfiksuoti. Iškilus neaiškioms aplinkybėms dėl garantinio aptarnavimo, remonto darbų, galimų remonto sąlygų arba Įrenginio remonto jo naudojimosi vietoje ar taisykloje, klientas visų pirma turi konsultuotis su UAB „Hansab”.